Kennismaking opdracht |youngchidi

Kennismaking opdracht |youngchidi

                                                                                                                        
Ik ben youngchidi en ik woon in Amsterdam.
Mijn hobby is gamen en voetballen en komedie-video’s maken.
Ik wil later een wereldburger worden en ik wil dat bereiken door heel veel goede  dingen te doen voor de wereld.
Thuis heb ik geen broertjes of zusjes dus is het lekker rustig.
Mijn idolen zijn Lionel Messi  en Steve Jobs.
Ik lees vaak boeken over de oorlogen van vroeger en ik wil het boek van Steve
Jobs lezen.
Ik volg het tv programma prison break op Fox.
Grand Theft Auto V en UFC 2 speel ik elke dag.
Ik hou van rap muziek. Ik heb weinig tijd om op een sport te zitten.
Ik zat vorig jaar wel op Kickboksen en Voetbal.
In de zomervakantie was in in Lanzarote.
En ik zou graag naar Griekenland willen gaan.
Ik verwacht dit schooljaar dat ik zonder problemen over ga naar de 2e klas.
Ik maak mijn huiswerk in mijn kamer of in de bibliotheek.
En ik Plan het met mijn pl&er.
Ik wil heel veel gaan studeren en zie mijzelf over 10 jaar op de universiteit.
Mijn gekste momenten in mijn leven waren toen ik op vakantie was in spanje
Als ik op een onbewoond eiland was zou ik mijn tandpasta, douchegel en mijn rugtas meenemen.

Made by: youngchidi

Reacties

Populaire posts van deze blog

About Youngchidi

Tiktokker youngchidi hits 1.700.000 views with storm Eunice

Youngchidi wikipedia